Monday, February 11, 2008

مليون سلامة علي نوراي



أخبرتنى
صديقتي الغالية
وصديقتنا كلنا
توأم الليل

نــوراي

صاحبة مدونة سلو بلدنا كدا
انها تعرضت لحادث سيارة
اسفر علي كسر رجلها اليمني
ومنعها من المجئ إلي أرض الوطن
مصر
الف سلامة
مليون سلامة
مليار سلامة
بليون سلامة
لكِ يا نوراي
لو كان بامكانى ان أزورك
ما تأخرت لحظة
لكني سأزوركِ علي المدونة
واهديكِ
ليس بوكية ورد
انما وردة واحدة تحمل كل المعانى والمشاعر
وقلبا ينبض بالالم من اجلك ويدعو بالشفاء لكِ
الموجودين بالاعلي
وربنا يسّلم توأم ليالينا الجميلة
وادعو لها يارب
تخف بسرعة وترجع مصر
تحياتي نوراي بالشفاء
واتمني لك السلامة
كريم بهي؛

4 comments:

Anonymous said...

يا حرام

الف سلامة يا نور
يا رب قطتنا ولا انتي
:D
سلامتك يا رب

روري

Unknown said...

كرييييم

ربنا يخليك ليا يا جميل

انا حاسة بكل احاسيك العالية دى


بجد مش عارفة اقول حاجه

وانا كويسة
بس رجلى وجعانى شوية
وبالرغم من دة يا كريم

امبارح بالليل مارحمتش نفسى

بص انا ماليش فى المطشات اوى

واتفرجت على المطش فى البيت مع صحابى وعمتى وجوزها وعياليها

ناس مسخرة اساسا
تحس كاننا قعديين فى الاستاد

المهم المطش خلص ولا قتهم نازليين يهيصوا مع الناس فى الشارع
انا بقة ماقدرتش امسك نفسى ونزلت معاهم بص المصريين امبارح بهدلوا ابو ظبى

الفرحة بالكاس حلوة اوى يا كريم

ومسكنا الاعلام

اعلام مصر طبعا

ياااااة يا كريم كان نفسى افرح باليوم دة مع شعب مصر

ومع اهلى ومعاة هو كمان

بس بصراحة الشعب المصرى هنا والله ما اثر

والمواطنيين الامارتيين كمان

نزلوا معانا علشان يهيصوا فى الشارع

لا امبارح كان يوم تحفة يا كريم

كان اوحش حاجة فية الحادثة

بس بجد الحمد للة على كل شىء يا كريم

ميررررررررررررررسسسسسسسى اوى يا كريم

دومت صديقى الوفى دائما

هقولها وعارفة انك مش بتحبها بس انا حاسة بيها اوى

نوراى

كريم بهي said...

رورى الجميلة
وايه ذنب القطة بس
انا بحب القطط
وادعو لها يا جماعة اصلها شقية اوى
باين عليها كدا
بس عسولة

تحياتى ياروري
**************************
نوراي
اولا الف سلامة
وميرسى انك بتزورينى وانتى تعبانة
واما عن حكاية الماتشات
محدش انبارح كان بيفكر هو ليه ف لكورة ولا مالوش
الكل كان بيجري ويصرخ ويفرح
واللى انتى قولتيه عن ابوظبى والمصريين اللى هناك شوفته فى التليفزيون
لكن حكايات اصحابك والناس المسخرة
مجتش فى التليفزيون دى

وعموما الفرحة لمصر والعرب جميعا
وقولى يا ستى اللى انتى عاوزا
صديق وفى
صديق
اي حاجة مقبولة منك

تحياتى
يا توأم الليل
وسلامتك يا عسول

Anonymous said...

الف سلامه بجد على نوراى
انا هاروح اطمئن عليها

وهى محظوظه ان ليها صديق بيهتم بيها زيك

انت وهى من اقرب الناس ليا